فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود نرم افزار همه کاره-نرم افزارfree viewer
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:37

برنامه همه کاره دیگر با نام Free Viewer 2.0.1.0

 

از صدها فرمت گوناگون برای انتشار و اشتراک گذاری اطلاعات این روزها در اینترنت استفاده می‌شود که در بسیاری از موارد نیز پس از دانلود این گونه از فایل متوجه می‌شویم که ویندوز ما توانایی نمایش آن را به صورت پیش فرض ندارد و برای استفاده و مشاهده محتوای موجود در آن فایل نیاز است که برنامهٔ دیگری را بر روی سیستم خود نصب کنیم. فرقی نمی‌کند که فایل مورد نظر یک تصویر، ویدئو، سند و یا یک فایل فشرده شده باشد چون به را انتشار هر یک از این نوع داده‌ها از فرمت گوناگونی استفاده می‌شود.
نرم افزار رایگان و همه کاره Free Viewer  توانایی نمایش محتوای بیش از ۹۰ فرمت پر استفاده و کاربردی را به سیستم شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار اضافه ای می‌بخشد.

آشنایی با برنامه رایگان Free Viewer

با نصب برنامه Free Viewer در سیستم خود از نصب نرم افزار چند گیگابایتی مانند مایکروسافت آفیس، فتوشاپ، نرم افزار بخش فایل ویدئویی و … برای نمایش فایل دانلود شده خود از اینترنت دیگر بی نیاز هستید و توانایی استفاده از رنج وسیعی از فایل با فرمت مختلف را در سیستم خود خواهید داشت. همچنین این برنامه کاملاً رایگان است و نیاز به وارد کردن شماره سریال و یا کرک کردن آن برای استفاده وجود ندارد.



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار همه کاره-نرم افزارfree viewer,
دانلود نرم افزار جالب-100نرم افزار در یک نرم افزار-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:30

NirLauncher v1.15.09-صد برنامه در1برنامه

 

NirLauncher مجموعه ای با بیش از 100 نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. با نصب این برنامه سبک و کم حجم می توانید به راحتی دسترسی سریعی به بسیار از ابزارهای مهم ویندوز داشته باشید.
این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است که هیچ یک از آن ها نیاز به نصب ندارند و حتی در حافظه های USB قابل حمل نیز قابل استفاده هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NirLauncher:
- امکان استفاده از درایو فلش USB و بدون نیاز به نصب
- استفاده کاملا رایگان از تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته
- دارای ابزارهای بازیابی رمز عبور
- ابزار نظارت بر شبکه
- مشاهده و استخراج کوکی ها، کش و سایر اطلاعات ذخیره شده توسط مرورگر وب
- جستجوی فایل ها در سیستم
- ذخیره تنظیمات هر برنامه در فایل .cfg در صورت اجرا در فلش مموری
- امکان اضافه کردن بسته های نرم افزار به بسته اصلی
- و …



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار جالب-100نرم افزار در یک نرم افزار-فناوری اطلاعات-دانلود-نرم افزارجدید-نرم افزار کم حجم-بهترین نرم افزار-سبک ترین نرم افزار-نرم افزار همه کاره,
آموزش ICDL-خرید آموزش ICDL
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:4

 

مجموعه بزرگ آموزشی مهارتهای ICDL

آموزش ICDL-خرید آموزش ICDL

http://img.adsgroup.ir/partner/upload/112/532223.jpg

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: آموزش ICDL-خرید آموزش ICDL-آموزش ویندوز-اموزش کامپیوتر-ICDLدرجه2-ICDLدرجه1-اموزش-دانلود رایگان اموزش icdl-اموزش کامپیوتر icdl-مجموعه بهتریت اموزش های کامپیوتر-دانلود رایگان اموزش کامپیوترicdl-خرید بسته اموزشی icdl-اموزش حرفه ای کامپیوتر ,
آموزش حرفه ای شنا -خرید آموزش شنا
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:52

 

آموزش حرفه ای شنا

آموزش حرفه ای شنا -خرید آموزش شنا

http://img.adsgroup.ir/partner/upload/112/178509.jpg

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: آموزش حرفه ای شنا -خرید آموزش شنا-آموزش شنا-آموزش پیشرفته شنا-آموزش شنا مقدماتی تا پیشرفته-اموزش شنا به صورت تصویری-دانلود اموزش شنا رایگان- دانلود رایگان اموزش شنا-اموزش حرفه ای شنا-اموزش شنا با قیمت مناسب-اموزش شنا با قیمت ارزان-شنا-دریا-اموزش-اب-اموزش فرو رفتن در اب-اموزش مقدماتی شنا- خرید بسته اموزشی شنا ,
مستند عجایب هفتگانه جهان-خریدمستند عجایب هفتگانه جهان
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:47

 

مستند عجایب هفتگانه جهان

مستند عجایب هفتگانه جهان-خریدمستند عجایب هفتگانه جهان

 

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: مستند عجایب هفتگانه جهان-خریدمستند عجایب هفتگانه جهان-درباره جهان-مستندی درباره جهان,
فیلم مستند ظهور-خرید فیلم مستند ظهور
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:43

 

 فیلم مستند ظهور

 فیلم مستند ظهور-خرید فیلم مستند ظهور

http://img.adsgroup.ir/partner/upload/112/417004.jpg

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: فیلم مستند ظهور-خرید فیلم مستند ظهور-درباره ظهور-امام زمان کی ظهور خواهد کرد-دجال-خرید مستند ظهور,
آموزش ايروبيك بانوان-خرید آموزش ایروبیک برای بانوان
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:17

 

آموزش ايروبيك بانوان

آموزش ايروبيك بانوان-خرید آموزش ایروبیک برای بانوان

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 



:: موضوعات مرتبط: فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: آموزش ايروبيك بانوان-خرید آموزش ایروبیک برای بانوان-ایروبیک-ایروبیک برای بانوان-,
مجموعه 30 مستند پرفروش-مستند جنجالی در ایران
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:27
آموزش قبل و بعد از ازدواج-خرید آموزش قبل وبعد از ازدواج-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:6

 

آموزش هاي قبل و بعد از ازدواج

آموزش قبل و بعد از ازدواج-خرید آموزش قبل وبعد از ازدواج

برای خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: مطالبی درباره موفقیت، فروشگاه انواع محصولات، ،
:: برچسب‌ها: آموزش قبل و بعد از ازدواج-خرید آموزش قبل وبعد از ازدواج-آموزش ازدواج-آموزشهای بعد از ازدواج-,
مطالبی که درباره سايت هاي همسريابي اينترنتي باید بدانیم
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:28

درباره سايت هاي همسريابي اينترنتي

 آنقدر سماجت به خرج دهي كه شماره تلفنش را بگيري و آنقدر مزاحمش شوي و زبان بريزي تا نرم شود و بگويد بيا از من خواستگاري كن. نه! در مورد دختر‌ها وضع فرق مي‌كند. آنها بايد بنشينند و ببينندکي​سراغشان مي‌آيد و آن وقت تازه وقتي كسي پيدا شد ترس وجودشان را فرا مي‌گيرد كه اين آدم خوب است يا نه. اينجاست كه گزينه‌هاي ديگري مثل انتخاب همسر به صورت اينترنتي و واسطه مراكز ازدواج پيش مي‌آيد. دو تا آدم غريبه مقابل هم قرار مي‌گيرند و آن وقت مي‌بيني يكي بددهن است و يكي بيكاره، يكي فرصت‌طلب​ است و ديگري هوسباز. اين يكي زن دارد و مخفي كرده و آن يكي اعتياد دارد.

مي‌بينيد كه كار براي دختر‌ها خيلي سخت‌تر است، اما پسر‌ها فقط ممكن است به خاطر اين‌كه يك دختر قبلا نامزد داشته از ازدواج با او منصرف شوند. اين براي يك دختر عيب بزرگي است. در حالي كه آنها خود با عيب‌هايي خيلي بزرگ‌تر با اعتماد به نفس قدم پيش مي‌گذارند و انتخاب مي‌كنند.

بله، حق انتخاب دادن از طريق سايت‌هاي همسر‌يابي براي دختران يك فرصت و امكان بزرگ است اما فقط يك فرصت خوب براي انتخاب و اغلب انصراف !

آنچه خوانديد از تجربه‌هاي يك دختر مجرد بود كه تاكنون از طريق اينترنت و سايت‌هاي همسر‌يابي سه انتخاب داشته و همه موارد نامناسبي بوده‌اند.

از ايده‌آل تا واقعيت

نرگس سمين، كارشناس علوم ارتباطات اجتماعي اعتقاد دارد: دنياي مجازي علاوه بر اطلاعات باارزشي كه منتشر مي‌كند محلي براي بروز دو چيز است؛ خود كتمان شده و پنهان و خودآرماني و دست‌نيافتني برخي كاربران.

به همين دليل شخصيت مجازي كه افراد از خود در اينترنت تصوير مي‌كنند خصوصا در چت روم‌ها و سايت‌هاي دوست‌يابي قابل اعتماد نيست تا بتوان با اتكا به آن يك ارتباط روشن و شفاف و انساني را شكل داد.

وي اولين و مهم‌ترين سطح ارتباط را برخورد چهره به چهره مي‌داند. چيزي كه مي‌تواند هنگام راستگويي يا دروغگويي زبان بدن شما را آشكار كند. وقتي خجالت مي‌كشيد، از دروغ گفتن دست‌پاچه مي‌شويد، غافلگير مي‌شويد يا در اثر يك مشكل از نظر جسمي دگرگون مي‌شويد همه زير نظر طرف مقابل است، اما در محيط اينترنتي ممكن است كسي نحيف و شكننده باشد و بگويد كه قهرمان بدنسازي است.

كسي در اوج خماري لاف سلامت و پاكي بزند و مرد و زن متاهل ادعاي تجرد كنند. همه چيز در يك ارتباط مجازي امكانپذير است، زيرا شما تنها تصويري مجازي از شخص داريد، نه خود او را.

در حالي كه وقتي آشنايي از طريق دوستان، آشنايان و همكاران و اقوام صورت مي‌گيرد اين فرصت وجود دارد كه رفتارها و كنش‌ها و واكنش‌هاي طبيعي شخص را مورد بررسي قرار دهيد و حداقل در مورد خصوصيات ظاهري آنها اطلاعات درستي داشته باشيد.

وي تاكيد مي‌كند: در مورد مسائل اجتماعي نمي‌شود كلي‌گويي كرد و يقينا كساني هستند كه دوستي يا ازدواج موفقي از طريق اينترنت داشته‌اند و آن مربوط به افرادي است كه از خود واقعي خويش راضي هستند و آن را كتمان يا با شخصيت مجازي عوض نمي‌كنند. آنان با نام واقعي خود را معرفي مي‌كنند، گاه عكس خود را منتشر مي‌كنند، اهداف واقعي خود را از آشنايي ابراز مي‌كنند و صادقانه با طرف مقابل برخورد مي‌كنند.

آنها چه مي‌خواهند

آنها كه در سايت‌هاي زوج‌يابي ثبت‌نام مي‌كنند چه مي‌خواهند؟ همسر، دوست، ارتباط سالم يا...

يافتن اين انگيزه‌ها زياد سخت نيست. براي اين‌كه بدانيم كافي است پروفايل داوطلبان چند سايت را بررسي كنيم؛ نتيجه جالب است:

در سايت‌هايي كه براي يافتن زوج راه‌اندازي شده، اغلب آقايان ميزان حقوق دريافتي خود را ابراز نمي‌كنند. به جرائت مي‌‌توان گفت براي 70 تا 75 درصد متقاضيان مرد فرقي نمي‌كند كسي كه دنبالش هستند صيغه شود يا ازدواج دائم. (يعني اهميتي به رابطه پايدار و تشكيل خانواده نمي‌دهند و فقط ارتباط با يك نفر خانم برايشان مهم است) از هر ده نفر تنها يك نفر پسر مجردي است كه به دنبال ازدواج دائم است.

اين در حالي است كه اغلب داوطلبان زن به دنبال ازدواج دائم هستند و زناني كه گزينه صيغه را هم انتخاب كرده‌اند اغلب تنها راغب به ارتباط با مرد غيرمتاهل هستند و خود بيوه يا مطلقه‌اند، يعني دختران داوطلب اين گزينه نيستند.

جالب است بدانيد همين مردان كه درآمد خود را ابراز نمي‌كنند براي همين ارتباط صيغه‌اي هم بيشتر دنبال زناني هستند كه خانه و درآمد ثابت دارند.

مي‌بينيد كه به طور ضمني مي‌توان گفت براي دختران مجرد فراواني كه داوطلب ازدواج هستند گزينه‌هاي مناسب معدودي در اينترنت ثبت‌نام مي‌كنند و اگر گزينه‌اي هم انطباق داشته باشد تازه شناسايي شخصيت واقعي از مجازي شروع مي‌شود.

اين بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه نه‌تنها ازدواج موقت گزينه مطلوب بانوان مجرد نيست، بلكه گزينه نيمي از مردهاي ازدواج نكرده هم نيست. جالب است بدانيد اغلب متاهل‌ها و بيوه‌هاي بچه‌دار يا آنها كه اصلا وضع تاهل خود را ابراز نمي‌كنند به اين گزينه علاقه نشان مي‌دهند.

نكته ديگر اين‌كه اگر داوطلبان اينترنتي چنين باشند شانس ازدواج در اينترنت فرق چنداني با جامعه ندارد.

البته اين موضوع نيازمند يك بررسي جامع و علمي است و كاري كه انجام شده تنها يك بررسي ميداني و مشاهده‌اي است كه نمي‌توان آن را تعميم داد، ولي همين اندازه نيز يك تصوير نسبي را از داوطلبان سايت‌هاي زوج‌يابي نشان مي‌دهد.

فكرهاي بيمار

راهيابي به دنياي كساني كه در اين سايت‌ها ثبت‌نام مي‌كنند و قصد ديگري دارند ساده نيست. يكي از دوستان كسي را معرفي مي‌كند كه در اين مورد اطلاعاتي دارد.

ح ـ الف مي‌گويد: يكي از دوستانم حرفه‌اي اين كار است. او دائم يا چت مي‌كند يا در سايت‌هاي دوست‌يابي و همسر‌يابي ثبت‌نام مي‌كند. او مي‌گويد، گول زدن آنها كه دنبال ازدواج دائم هستند، ساده‌تر است زيرا آنها كه دوست مي‌خواهند از اول تكليفشان معلوم است، اما آنها كه دنبال ازدواج هستند رابطه را جدي‌تر مي‌گيرند و بيشتر براي آن مايه مي‌گذارند. اما بعد از مدتي مي‌فهمند حسابي سر كار هستند كه ديگر كار از كار گذشته است.

اغلب اين افراد براي ازدواج كردن بي‌تابي مي‌كنند و دست‌يافتني‌تر هستند و متاسفانه بعد از اين‌كه اين افراد با هم در فضاي مجازي آشنا شدند (غير از برخي مراكز مجاز و قانوني) هيچ مركز ازدواج اينترنتي پيگيري نمي‌كند كه شخصي كه ثبت‌نام كرده كيست، چيست، كجا بوده و چه كرده است.

يقينا براي جلوگيري از سوء‌استفاده افراد سودجو بايد نظارت بيشتري بر عملكرد اين مراكز به عمل آيد. ثبت شناسنامه و كارت ملي شخص متقاضي و تائيد آن بايد اولين ملاك معرفي افراد به هم باشد و كسي كه متقاضي ازدواج است حداقل بايد يك هويت واقعي از خود ارائه دهد كه از طريق لينك به سامانه‌هاي تائيد هويت، قابل پيگيري باشد.

مشاوره بايد در چنين سايت‌ها نقش پررنگ‌تري داشته باشد و گرچه دامنه اختيار و انتخاب همسر براي بانوان از اين طريق گسترده‌تر مي‌شود، اما نبايد اجازه داد اين امكان زمينه مشكلات جانبي را فراهم كند.(جام جم - ضميمه چارديواري)



:: موضوعات مرتبط: خبر و گزارش، ،
:: برچسب‌ها: مطالبی که درباره سايت هاي همسريابي اينترنتي باید بدانیم,
اس ام اس دلتنگی
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 13:15

 

اس ام اس دلتنگی

 

یعنـــے میشود روزی برسد که بیایــے ...
مرا در آغوش بگیری ...
بخواهم گله کنم ...
بگویے هیس ...
همه کابوس ها تمام شد ...

فرستنده : ☂√matin✈

توی خواب و خیالم هنوز دستاتو میگیرم
میدونم ک نمیای ولی من برات میمیرم...

(عاشقه اهنگای جهانبخشه...من هم...)

فرستنده : refigh

آدما بازی کردنو خیلی دوست دارند، اما مهم اینجاست که بفهمی هم بازیشون میشی یا اسباب بازیشون!

فرستنده : sosaye bahari

تو می گذری…من می گذرم
تو از من – من از دل
تو می خندی…من می خندم
تو به من – من به روزگار
تو می گریزی…من می گریزم
تو از عشق – من از خاطره
تو می روی…من می روم
تو از اینجا - من ازاینجا
کاش می فهمیدی از اینجا ……. تا …… اینجا
چقدر فاصله است !

فرستنده : مــ♥ــلــ♥ــکــ♥ــه

من میخوام که باشی همین الان...

فرستنده : سوگنداسمانی

بهانه

نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن
ولی کاش بودی تا اشکهایم از شوق دیدارت سرازیر میشد ...


كاش بودی و دستهای مهربانت مرهم همه دلتنگیها و نبودنهایت میشد ...

و دردهایم را به گوش تو میرساندم... بدون تو عاشقی برایم عذاب است
میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی برای عاشق شدن ندارم..
کاش میدانستی که چقدر دوستت دارم و بیش از عشق بر تو عاشقم..

میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود
میدانم که نمیدانی بدون تو دیگربهانه ای نیست برای ادامه ی زندگی جز.....

فرستنده : مــ♥ــلــ♥ــکــ♥ــه

خودم قبول دارم کهنه شدم آنقدر کهنه که می شود روی گرد و خاکم یادگاری نوشت !
خیالی نیست ، بنویس و بـــــــــــــرو...

فرستنده : tandis

خیلی داغونت می کنه وقتی که میگه بچه نباش بزرگ شو بلاخره یه روز شروع میشه یه روز تموم میشه...عشقه دیگه!اخه بی احساس تو میدونی اصلا عشق چیه؟

فرستنده : tandis

آهااااای غریبه :
از اون دیوار ترک خورده و کوتاه رفاقت فاصله بگیر ، بارها به روی من ریخته است !

فرستنده : tandis

بعضی ضربه ها نمی بــره...

زخــــــم نمــــی کنـــــه....

حتّی خراش هم نمــی ندازه....!


فقــــط "دردت" میــــاد....

اونقدر که نــــــــفست رو "بنـد" میاره...!!!

فرستنده : tandis

خدایا...!
تو دنیای ما ادمااا
یه حالتی هست بنام ُکم اوردنُ
تو که خدایی نمیتونی تجربش کنی!
خوش به حالت....!!!

فرستنده : tandis

كدومتون ميدونيد 5 سال به شماره ي خاموش عشقت اس ام اس زدن يعني چي
كدومتون ميدونيد نداشتن و خواستن تا سر حد مرگ يعني چي
اميدوارم هيچوقت براتون پيش نياد
ولي من 5 سال هر روز ميرم سر مزارش
5 سال هرروز باهاش صحبت ميكنم
5 سال دكترا بستنم به هزارتا قرص و كوفت و زهر مار
5 سال روزي 15 ساعت كار ميكنم كه مثلا حواسم پرت باشه

فرستنده : bitter sense

شنیده بودم " پـــا "، " قــلب دوم " است

امّا باور نداشتــــــــم

تا آن زمــــان كه فهمیــــدم

فرستنده : ★✿ ❀رابینهود ★✿ ❀

اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است 
 

فرستنده : negin.azizan

آدم برفی هم ک باشی دلت میخواد ی نفر کنارت باشه تا گرمت کنه......آرومت کنه.....مهم نیست آب شدنت مهم آرامشه حتی برای چند لحظه....‏

فرستنده : *ChEsHM BaNDi


:: موضوعات مرتبط: پیام sms، ،
پیام شکست عاشقانه-smsشکست عشقی
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 22:52

دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد
ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.
..

.

.

به اولین شخصی که گفتم دوست دارم تو بودی ولی انقدر دل شکستن برات راحت که
دل ما رو هم شکستی مشکلی نداره انقدر دل ما شکسته که دیگه ضد ضربه شده

.

.

.
خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟
بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی
.

.

.
سلام ای نازنین باز نامه دادم نمیره قصه عشقت ز یادم.
.

.

.
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس
.

.

.
هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر
با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر
تکرار شو حوالی دستان خسته ام
شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر
.

.

.
دو تا جوجه از بچگی عاشق هم بودن اما. . . بزرگ شدن دیدن هر ۲ تا خروسن
 نتیجه اخلاقی : تا وقتی جوجه ای عاشق نشو. . . !
.

.

.
اینقدر گفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد یه عمری خودمونو کشتیم
شیرین ترین علف دنیا بشیم غافل از اینکه اصلا طرف بز نبود
.

.

.
 قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی .
.

.

.
دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …
.

.

.
به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی





:: موضوعات مرتبط: پیام sms، ،
:: برچسب‌ها: پیام شکست عاشقانه-smsشکست عشقی ,
دانلود نرم افزاری برای بالا بردن کیفیت آهنگ ها-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:18

DFX Audio Enhancer 11.015- افزایش کیفیت آهنگ

 

مسلماً همه شما می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی بالا گوش کنید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولاً در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید

 

DFX Audio Enhancer 10.138 با بالا بردن کیفیت فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان، تجربه ی موسیقی گوش دادن شما را متحول میکند. این برنامه کیفیت صدای ویندوز مدیا، رادیوی اینترنتی، و سایر فایل های صوتی را افزایش میدهد.
با DFX شما قادرید فایلهای صوتی موجود در کامپیوترتان را به حالت صدای استریوهای گرانقیمتی که در محیط های ویژه استفاده میشوند در بیاورید. بسیار راحت میتوانید عمق استریو، و صوت خود را تنظیم کنید و و یک صدای بم و فوق العاده "پر پشت” تولید کنید.

DFX Audio Enhancer 10.138 با این برنامه ها همراهی میکند:

 

  • Windows Media Player
  • Winamp
  • Musicmatch
  • J. River Media Center
  • Jetaudio

 



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای بالا بردن کیفیت آهنگ ها-فناوری اطلاعات,
دانلود نرم افزاری برای قفل کردن کامپیوتر-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:11

قفل کامپیوتر به روش جالب با XUS PC Lock 4.1.68

 

معرفی روش جدید و جالب برای قفل کامپیوتر شما؟

 

 در اکثر برنامه های قفل گذاری روی  شما باید رمزی چند رقمی و یا چند حرفی را برای برنامه تعریف نمایید، و یا از روشهای دیگه مانند فلش مموری برای قفل کامپیوتر استفاده کرد.
اما XUS PC Lock Ultimate Edition روش جدید و جالبی را برای کامپیوتر شما ابداع کرده است
.در این برنامه نیازی به وارد کردن حرف یا عددی نیست. شما باید یک الگوی دلخواه را به برنامه بدهید که پس از آن فقط با همان الگوی خاص کامپیوتر شما از حالت قفل خارج می شود.
و کامپیوتر شما زمانی باز خواهد شد که شما توسط موس روی شکل مورد نظررا بکشید تا سیستم باز شود

• فعال شدن قفل بعد از غیر فعال بودن کامپیوتر در مدت زمانی خاص
• سفارشی سازی تصویر پس زمینه و بسیاری از امکانات دیگر
• روشن کردن مانیتور بطور خودکار
• نمایش ساعت و تاریخ بر روی صفحه قفل
• بوق هشدار ، اگر بعد از چند بار الگوی نادرست وارد شود ( قابل تنظیم )
• قابل نصب و استفاده بر روی کلیه ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
• امکان تعیین زمان جهت خاموش شدن خودکار مانیتور



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای قفل کردن کامپیوتر-فناوری اطلاعات,
دانلود نرم افزارKeylogger-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:8

The Best Keylogger 3.54 Build 1000-کیلاگر

 

گاهی اوقات به هر دلیلی لازم است شما از فعالیتهای یک سیستم اگاهی پیدا کنید بدون اینکه به ان سیستم دسترسی مستقیم داشته باشید  بتوانید از تمام کارها و فعالیتهایی که کاربران روی ان سیستم انجام می دهند ببنید و ان سیستم را از راه دور بصورت مخفی ردگیری کنید.

The Best Keylogger یکی از کی لاگر های پیشرو و قدرتمند در دنیا می باشد که دارای ویژگی هایی مانند تکنولوژی آخرین ورود پیشرفته به سیستم و ارسال گزارشات از طریق ایمیل است. این نرم افزار تمامی کلیک های ماوس، برنامه ها، پنجره ها، وب سایت ها، ایمیل های ارسالی و دریافتی، مکالمات چت، وقایع سیستم، اسناد چاپ شده، فایل های استفاده شده و صفحه مانیتور و keystrokeها را ثبت می کند.
لازم به ذکر است این نرم افزار کاملا مخفی خواهد بود و در بخش system try و msconfig قابل مشاهده نیست و همچنین بخش remove program ویندوز دیده نخواهد شد و تمامی تنظیمات از صفحه اصلی نرم افزار که محافظت می شود ، قابل انجام است. همچنین این نرم افزار توانایی محدود سازی کاربران عمومی از نظر دسترسی های مختلف را دارا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزارKeylogger-فناوری اطلاعات,
دانلود نرم افزاری برای بالا بردن سرعت اینترنت-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:0
دانلود نرم افزاری برای بالا بردن سرعت اینترنت
 

اگر مرورگر Firefox شما سرعتش کند است و خیلی دیر لود میشه؟با SpeedyFoxو فقط با یک کلیک میتونید سرعت لود انرا به حداکثر برسانید!
خیلی از کاربران مرورگر فایرفاکس بعد از مدتی کار با مرورگر خود متوجه کند شدن محسوس آن شده باشند.
این سنگین شدن و طول کشیدن مدت زمان لود صفحات اینترنتی به عوامل زیادی بستگی دارد که می‌توان به ازدیاد کوکی‌های اینترنتی و همچنین افزایش حجم “SQLITE databases “نیز اشاره کرد.

 افزونه ها و نرم افزارهایی که مدعی افزایش سرعت مرورگر های اینترنتی هستند خود بخود بعد از مدت زمانی باعث کند شدن مرورگر ها می‌شوند اما قضیه روباه تیزروکاملا فرق می‌کند..
نرم افزار “SpeedyFox “یا همان روباه تیزرو یک نرم افزار رایگان و کم حجم است که با بهینه کردن تنظیمات کوکی‌های فایرفاکس و همچنین فشرده سازی حجم “SQLITE databases “باعث سریعتر اجرا شدن فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن می‌شود.

 



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای بالا بردن سرعت اینترنت-فناوری اطلاعات,
دانلود نرم افزاری برای حذف آرم و لوگو از روی فیلم ها-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:53

حذف ارم و لوگو از فيلمها Remove Logo Now! 1.2

 

در دنياي ديجيتال وقتي بخواهيد روي فيلم، عكس يا هر فايل قابل مشاهده ديگر علامت، نشانه يا متني را اضافه كنيد با كمي تلاش و استفاده از نرم‌افزارهاي مخصوص به آن كار مي‌توانيد به مقصودتان برسيد، اما وقتي بخواهيد برعكس اين عمليات را انجام دهيد با مشكلات زيادي مواجه خواهيد شد.

 

حذف لوگو از ويدئو‌ها

نرم‌افزار Remove Logo Now به شما اين امكان را مي‌دهد تا به حذف موارد دلخواه از روي فايل‌هاي ويدئويي بپردازيد. به‌ كمك اين نرم‌افزار مي‌توانيد به‌صورت خودكار لوگوي فايل‌هاي ويدئويي را حذف كنيد و حتي در كمتر از چند دقيقه تمام متون زيرنويس شده در فريم‌هاي مختلف يك فيلم را نيز به‌صورت كامل از روي آنها پاك كنيد!



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای حذف آرم و لوگو از روی فیلم ها-فناوری اطلاعات,
دانلود انتی ویروس اویرا2013-دانلود انتی ویروسavira2013
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:43

Avira AntiVir Premium 2013 13.0.0.2681 Final-آنتی ویروسAvira

 

نسخه Avira Antivirus Premium کاملترین برنامه انتی ویروسی در میان دیگر محصولات اویرا است که برترهای خیلی زیادی مانند قویتر بودن سرور اپدیت دارای وب گارد شناسایی بیشتر ویروسها نسبت بهAvira Antivirus Personal است

 

 
Avira AntiVir Premium نام یه ضد ویروس قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران به راحتی قادرند تا در مقابل ویروس ها و برنامه هاس جاسوسی و کرم های اینترنتی سیستم خود را ایمن نگه داشته و نفوذ این برنامه ها به سیستم خود جلوگیری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود انتی ویروس اویرا2013-دانلود انتی ویروسavira2013,
دانلود نرم افزار امنیتی-Avira Internet Security 2013
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:41

دانلود برنامه امنیتی Avira Internet Security 2013 13.0.0.2681

 

اشاره:  شرکت Avira یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات امنیتی در جهان محسوب می‌شود كه مقر ان در كشور المان بوده و از ۱۹۸۸ فعاليت خود را شروع كرده  و توانسته نظر مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان جلب کند و در سال ۲۰۰۹ حدود۱۰۰ ميليون كاربر در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.

 

Avira Internet Security 2013 13.0.0.2681 Finalبرنامه با یک دیوار آتش قدرتمند و کامل برای فایل های شخصی شما و نیزسرویس های وب و ایمیل، رایانه شما را در برابر انواع نرم افزارهای مخرب ومضر مانند ویروس ها، تروجان ها، کرمهای رایانه ای، بات ها، روت کیت ها، نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها ، حملات هکری، Phishing و غیره بخوبی محافظت می نماید

 



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار امنیتی-Avira Internet Security 2013,
کلید های فعال سازی avira-کی اویرا
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:38

AVIRA KEYS کلیدهای فعال سازی اویرا مهر1391

 

اگر شما از محصولات امنیتی اویرا استفاده می کنید از این پست میتونید کلید فعال سازی را برای تمام ورژنهای انتی ویروس و اینترنت سکوریتی اویرا را دریافت کنید

 

Avira Internet Security

Avira Antivirus Premium

Avira Premium Security Suite

 



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: کلید های فعال سازی avira-کی اویرا-دانلود کلید های فعال سازی انتی ویروس آویرا,
دانلود نرم افزار برای شکستن قفل و باز یابی اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:30

شکستن قفل و بازیابی اطلاعات باIsoBuster Pro 3.0 Final

 

IsoBuster برنده چندین جایزه  برای استفاده از CD و DVD ، هارد دیسک، فلش درایو، کارت های اس دی، جهت رایت و بازیابی اطلاعات با پشتیبانی از تمامی فرمتها است.

 

 توسط آن قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها  را از این وسایل و حتی سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده میباشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید.
کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار برای شکستن قفل و باز یابی اطلاعات -نرم افزار شکستن قفل,
+ نسخه جدید مرورگر Opera Mini برای گوشی موبایل+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:23

نسخه جدید مرورگر Opera Mini برای گوشی موبایل

 

Opera Mini یکی از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای موبایل میباشد که یکی از پرطرفدار ترین مرورگرها ی موبایل در ایران است

اين مرورگر حتي با كمترين سرعت اينترنت مي‌تواند به خوبي شما را به دنياي وب متصل کند. و در تمامی گوشی های موبایلی که از برنامه جاوا پشتیبانی کند اجرا می شود.

نسخه جدید از نرم افزار OperaMini با قابلیت ها و امکانات بسیار عالی ، سرعت بالا و محیطی زیبا و کاربر پسند که به شما امکان وبگردی آسان را با تلفن همراهتان را ارائه میدهد .

قابلیت های زیادی در برنامه گنجانده شده که میتوان از آن جمله به موارد زیر اشاه کرد :

- مدیریت بر دانلود
- تنظیمات نمایش صفحات وب
- دارا بودن از امکان کپی پیست
- استفاده همزمان از چندین تب
- استفاده از کلیدهای میانبر
- ساپورت از زبان فارسی
- مشاهده مصرف اینترنت
- تنظیمات بیشتر
- ساپورت کامل لمسی
- Speed Dial همانند اپرای کامپیوتر
- امکان به اشتراک گذاری صفحات با فیس بوک و تویتر
-  اسکین جدید (استایل جدید)
- بارگذاری سریع تر صفحات
- نمایش دیتای ارسال و دریافت شده
-تغییر دادن ای پی شما



:: برچسب‌ها: + نسخه جدید مرورگر Opera Mini برای گوشی موبایل+,
+ Samsung Kies 2.5.0.12094.27.11 درایور محصولات سامسونگ+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:20

Samsung Kies 2.5.0.12094.27.11

درایور محصولات سامسونگ

 

افراد زیادی از تلفن های همراه، MP3 پلیرها، دوربین های دیجیتال و دیگر محصولات سامسونگ استفاده می کنند و هنگامی در نظر دارند این وسایل دیجیتال را برای تبادل فایل و اطلاعات به کامپیوتر متصل کنند، برای هرکدام نیاز به نصب درایور مجزا روی سیستم خواخند داشت اما Samsung Kies این امکان را فراهم نموده است تا لوازم الکترونیکی شرکت سامسونگ را به راحتی به کامپیوتر خود متصل کرده و تبادل اطلاعات را مدیریت کنید.
Samsung Kies ابزاریی است که برای دارندگان گوشی های سامسونگ این امکان را فراهم می کند تا از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از Wi - Fi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال عکس، فیلم، موسیقی و ... پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. بوسیله این نرم افزار می توانید به اجرای موسیقی های خود بپردازید، عکس ها و ویدیوهای خود را مرور کنید و ...



:: برچسب‌ها: + Samsung Kies 2, 5, 0, 12094, 27, 11 درایور محصولات سامسونگ+,
+ MOBILedit! 6.9.0.2841 - کنترل موبایل از طریق کامپیوتر+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:20

MOBILedit! 6.9.0.2841 - کنترل موبایل از طریق کامپیوتر

 

یکی از نرم افزارهای منحصر به فرد برای کنترل موبایل از طریق کامپیوتر !MOBILedit می باشد.و  می توانید بدون نیاز به نصب درایور آن را کنترل کرده و اطلاعات آن را ببینید

 

توضیحات داده شده در مورد MOBILedit! 6.9.0.2841 برنامه مدریت گوشی که در زیر امده است با حوصله بخوانید

با استفاده از تکنولوژی mBoox شما قادر خواهید بود اسناد موجود در گوشی خود را به همراه عکس ها از گوشی بخوانید و گرد آوری کنید. به صورت آنلاین می توانید فایل های سرگرم کننده، مسیری که درآن دارید رانندگی می کنید، یادداشت های سخنرانی ها، ای بوک ها، بررسی جنس مواد، کتاب راهنما، جک، قرارداد ها و هر متن نوشته شده را به موبایل خود انتقال و آن ها را در راه بخوانید
 شما می توانید توسط نرم افزار MOBILedit! 6.0.2.1506 و با متصل کردن گوشی خود به کامپیوتر از طریق بلوتوث، اینفرارد و یا کابل به راحتی فایل ها ، سند ها و آهنگ های مورد علاقه خود را به کامپیوتر و یا بلعکس ارسال کنید. همچنین از طریق این نرم افزار می توانید به راحتی شماره گیری کنید، اس ام اس ارسال کنید، به تماس های خود پاسخ دهید، شماره تماس های خود را سازمان دهی کنید، بازی کنید و بسیاری از کارهایی که در گوشی وجود دارد را از طریق کامپیوتر خود مدیریت کنید..از دیگر مزیت های این برنامه و در صورت برقرار بودن ارتباط بین گوشی و کامپیوتر شما از طریق کامپیوتر میتوانید اس ام اس های دریافتی را مشاهده ، پاسخ و آن ها را ذخیره کنید.



:: برچسب‌ها: + MOBILedit! 6, 9, 0, 2841 - کنترل موبایل از طریق کامپیوتر+,
+ GO Launcher EX 3.12 Final- تغییرظاهر موبايل+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:19

GO Launcher EX 3.12 Final- تغییرظاهر موبايل

 

GO Launcher EX از محبوبترین و پرطرف دارترین  نرم افزارهای اندرویدی است اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی
کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

 

- هزاران تم با موضوعات مختلف برای این ابزار ( رایگان )
- Widget های قابل استفاده مانند : GO Calendar , GO Task Manager و GO Clock
- انتقال صفحه نمایش به صورت فانتزی
- قابلیت تنظیم و مخفی کردن آیکون ها و uninstall برنامه ها
- و …



:: برچسب‌ها: + GO Launcher EX 3, 12 Final- تغییرظاهر موبايل+,
+ 16 تم آندرويد Go Launcher EX Themes Golden Max+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:18

 

6 تم آندرويد Go Launcher EX Themes Golden Max

 

آندرويد كه داراي منوهاي بسيار زيبا و تم فوق العاده مي باشد اما باز نيز تم هاي جديدتر و شيك تر و به روز تر براي اين دسته گوشي ها ارائه مي شود.تم مورد علاقه خود را در پك گلدن مكس آندرويد بيابيد و گوشي خود را دگرگون كنيد.مجموعه 16 عدد تم بسيار زيبا با گرافيك و طراحي حيرت انگيز كه با نرم افزار Go Launcher EX قابل استفاده مي باشند .

 



:: برچسب‌ها: + 16 تم آندرويد Go Launcher EX Themes Golden Max+,
+ تبدیل برنامه های سیمبیان به جاوا Sis 2 SiSx & Jar Con+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:17

تبدیل برنامه های سیمبیان به جاوا Sis 2 SiSx & Jar Con

 

Sis 2 SiSx & Jar Converter برنامه ها و بازی های با فرمت sis را به فرمت jar تبدیل می کند تا در گوشی هایی که از سیستم جاوا پشتیبانی می کنند قابل اجرا باشد.طریقه ی کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده فقط کافیست ابتدا فایل SIS مورد نظرتان را وارد نرم افزار کنید و سپس با انتخاب فرمت JAR عملیات تبدیل را انجام دهید. که در اینصورت با انتقال فایل JAR بدست آمده به گوشی موبایل خود می توانید آنرا در گوشی نصب و اجرا کنید. علاوه براین این نرم افزار قادر است برنامه ها و بازیهای به فرمت SIS را علاوه بر JAR به دو فرمت SISX و JAD تبدیل نیز تبدیل کند.

برخی از ویژگیهای نرم افزار Sis 2 SiSx & Jar Converter:
- قابلیت اجرای فایلهای تبدیل شده در گوشیهای جاوا
- امکان تبدیل نرم افزارها و بازیهای سیمبیان به جاوا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان تبدیل فرمتهای SIS به SISX
- قابلیت تبدیل فرمت SIS به JAD
- قابلیت تبدیل فرمت SIS به JAR
- دارای محیط زیبا و کاربرپسند
- دارای حجم کم



:: برچسب‌ها: + تبدیل برنامه های سیمبیان به جاوا Sis 2 SiSx & Jar Con+,
+ دانلود Pezeshk Hamrah - نرم افزار موبایل اطلاعات پز+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:16

 

دانلود Pezeshk Hamrah - نرم افزار موبایل اطلاعات پز

 

نرم افزار فارسی Pezeshk Hamrah یک نرم افزار کامل جهت آموزش اطلاعات پزشکی می باشد که بسیار مفید و کارآمد است.
موضوعات کتاب پزشک همراه:

پزشکی:
 - تعریف پزشکی
 - تاریخچه پزشکی
 - شاخه های پزشکی
 - بیوگرافی مشاهیر پزشکی
 - دانشگاه های علوم پزشکی ایران

کمک های اولیه:
 - تاریخچه کمک های اولیه
 - بیماری های شایع
 - بیماری های مناطق آسب
 - درمانهای خانگی
 - آموزش کمک های اولیه
 (سوختگی، مسمومیت، زخم ها و خونریزیها، خفگی و غرق شدگی، صدمات استخوانی و عضلانی، سرما زدگی و گرما زدگی، شوک و غش و صرع و ...)

و در آخر لیست بیش از 400 بیماری به ترتیب حروف الفبا که در آنها:
(شرح بیماری، علایم شایع، علل، عوامل افزایش دهنده خطر، پیشگیری، درمان، داروها، رژیم غذایی و...)  مورد بررسی قرار گرفته است



:: برچسب‌ها: + دانلود Pezeshk Hamrah - نرم افزار موبایل اطلاعات پز+,
+ پیدا کردن بلوتوثهای اطراف خود باBluetoothView 1.61+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:16

پیدا کردن بلوتوثهای اطراف خود باBluetoothView 1.61

 

دانلود BluetoothView 1.61 نرم افزار نظارت بر فعالیت های بلوتوث 

BluetoothView یک نرم افزار بسیار ساده برای شناسایی و نظارت بر فعالیت های دستگاه های بلوتوث اطراف شما می باشد. این نرم افزار می تواند به محض نزدیک شدن یک دستگاه بلوتوث دار، مشخصاتی مانند نام دستگاه، آدرس بلوتوث، جزئیات و نوع دستگاه، اولین و آخرین زمان تشخیص و برخی از جزئیات دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین این نرم افزار با یک ابزار اختصاصی به شما امکان ایجاد یک اتصال به هر یک از دستگاه های تشخیص داده شده، پیکربندی سرعت بروز رسانی، نواختن یک صدای بوق کوچک در زمان تشخیص یک دستگاه جدید و … را می دهد. امکان صحبت کردن و چت متنی با سایر بلوتوث ها توسط این برنامه امکان پذیر است



:: برچسب‌ها: + پیدا کردن بلوتوثهای اطراف خود باBluetoothView 1, 61+,
+ دانلود نقشه تهران برای موبایل+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:15

دانلود نقشه تهران برای موبایل

 

تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران است. این شهر همچنین مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت آن ۸،۴۲۹،۸۰۷ نفر است و هجدهمین شهر پرجمعیّت جهان به شمار می‌آید. مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است که به همراه توابع خود (استان تهران)، جمعیّتی برابر ۱۳،۴۲۲،۳۶۶ نفر و مساحتی برابر ۱۸،۸۱۴ کیلومتر مربّع دارد. این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جنوب غربی آسیا و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا است

 اگر اهل سفر هستید و خواستید در عید ۱۳۹۱ گذری بر این شهر زیبا داشته باشید بهتر است نقشه کامل تهران و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.

اين برنامه نقشه شهر تهران براي موبايل مي باشد. فرمت برنامه جاوا است و بر روي بيشتر گوشي ها نصب و اجرا مي شود. اين برنامه هم بر روي گوشي هاي سيمبين و هم بر روي گوشي هاي جاوا قابل استفاده است



:: برچسب‌ها: + دانلود نقشه تهران برای موبایل+,
+ دانلود Tabriz Map - نقشه موبایل تبریز+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:14

دانلود Tabriz Map - نقشه موبایل تبریز

 

 

شهر تبریز است و جان قربان جانان می کند   سرمه کفش از غبار کفش میهمان می کند

 

 اگر اهل سفر هستید و خواستید در عید ۱۳۹۱ گذری بر این شهر زیبا داشته باشید بهتر است نقشه کامل تبریز و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید تا بدون احتیاج به اینترنت و از طریق جی پی اس گوشی، مسیر خود را به درستی طی نمائید.

اين برنامه نقشه شهر تبریز براي موبايل مي باشد. فرمت برنامه جاوا است و بر روي بيشتر گوشي ها نصب و اجرا مي شود. اين برنامه هم بر روي گوشي هاي سيمبين و هم بر روي گوشي هاي جاوا قابل استفاده است



:: برچسب‌ها: + دانلود Tabriz Map - نقشه موبایل تبریز+,
+ شبیه سازی گوشی خود به ایفون باN-Desk+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:12

شبیه سازی گوشی خود به ایفون باN-Desk

 

N-Desk نام نرم افزاری کاربردی به منظور زیبا سازی تنوع در محیط گوشی های سیمبیان می باشد. بعد از نصب این نرم افزار  بروی گوشی امکاناتی از قبیل : تغییر منو ، بهینه سازی در سرعت عملکرد گوشی ، تغییر صفحه قفل و... برای شما فراهم می سازد.

 

قابلیت ها:

 

- کنار هم فرار دادن همه ی برنامه های گوشی موبایل در یک منوی چند صفحه ای

 

- دارایی از گزینه شروع خودکار

 

- کاربری آسان توسط دکمه منو

 

- عدم نشان دادن آیکون آن در تسک منیجر



:: برچسب‌ها: + شبیه سازی گوشی خود به ایفون باN-Desk+,
+ اطلاع از مشخصات گوشی موبایل با IMEI.info+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:11

اطلاع از مشخصات گوشی موبایل با IMEI.info

 

تمامی گوشی موبایل و دستگاه‌هایی که با استفاده از آن‌ها دسترسی به تلفن را داشته باشید مانند مودم GSM دارای یک کد IMEI هستند که با استفاده از آن اطلاعات کاملی را درباره آن دستگاه و برند سازنده آن می‌توانیم به صورت آنلاین به دست آوریم.

 

در این نوشته با چگونگی پیدا کردن کد IMEI گوشی موبایل خود و سایت IMEI.info که با استفاده از آن می‌توانید از مشخصات گوشی موبایل خود اطلاع پیدا کنید آشنا می‌شویم.



:: برچسب‌ها: + اطلاع از مشخصات گوشی موبایل با IMEI, info+,
+ چگونه اس‌ام‌اس های تبلیغاتی را غیرفعال کنی+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:10

چگونه اس‌ام‌اس های تبلیغاتی را غیرفعال کنی

 

ساعت یک نیمه‌شب، تازه برای خواب چشم‌هایتان گرم‌شده که تلفن همراهتان از رسیدن پیامکی خبر می‌دهد، از آنجا که منتظر هیچ پیامکی نیستید، سعی می‌کنید به آن بی‌اعتنا باشید، اما چرتتان پاره شده و وسوسه می‌شوید که پیامک را بازکنید؛ حراج مبلمان… بزودی آغاز می‌شود.

 

ساعت چهار بعدازظهر با سرعت  در بزرگراه مشغول رانندگی هستید، قرار است نتیجه جراحی قلب عزیزی را به شما خبر دهند، پیامکی می‌رسد، می‌دانید خطر دارد اما اضطراب امانتان را بریده، پیامک را باز می‌کنید مژده … یک آهنگ پیشنواز رایگان برای مشترکین جدید…

پیامک این روزها به یکی از ابزارهای نسبتا ارزانقیمت تبلیغاتی تبدیل شده وگاهی که منتظر خبر مهمی هستید این پیامک‌ها آدم را کلافه می‌کند.



:: برچسب‌ها: + چگونه اس‌ام‌اس های تبلیغاتی را غیرفعال کنی+,
+ آموزش تصويري ساين كردن نرم افزارهاي موبايل+
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 18:4

آموزش تصويري ساين كردن نرم افزارهاي موبايل

 

بدون شک تا به حال برای شما پیش آمده که در هنگام نصب بعضی نرم افزار هاي موبايل با پیام ها و ارورهای متفاوتی روبرو شدید؟از جمله این Error ها :

 

Certificate Error
Contact the application supplier
ترجمه ارور بالایی:
 خطای مجوز:با ارئه دهنده برنامه تماس بکیرید

که همگی انها ناشی از ساین و یا ثبت نشدن برنامه مورد نظر است.

 

متاسفانه در خیلی از سایتها اموزش ساین را خیلی پیچیده و نامفهوم اموزش داده اند و خیلی از دوستانی که با ساین اشنا نیستند با اون اموزشها چيزي دستگيرشون نميشه هيچ بلكه كمراه هم ميشوند 



:: برچسب‌ها: + آموزش تصويري ساين كردن نرم افزارهاي موبايل+,
1Click Activate & Genuine XP 2011+برنامه جدید برای کرک و قاونونی کردن ویندوزXP
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:34

1Click Activate & Genuine XP 2011

 

 1Click Activate & Genuine XP 2011 برنامه جدید برای کرک و قاونونی کردن ویندوزXP است.این کرک بر روی XP SP3 تست شده است.

برای اجرای این برنامه کافیه 1 Click Activate & Genuine XP 2011.exe اجرا وActivate را کلیک کنیدحالا برای اینکه مطمئن بشید ویندوز شما از دید ماکروسافت قانونیه یا نه با لینکhttp://www.microsoft.com/genuine/validate/ برید تا با صفحه Welcome to Windows Genuine ماکروسافت روبرو بشید.



:: موضوعات مرتبط: ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: 1Click Activate & Genuine XP 2011+برنامه جدید برای کرک و قاونونی کردن ویندوزXP,
قانونی و کرک کردن ویندوز در5ثانیه+ قانونی و کرک کردن ویندوز در5ثانیه
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:32

قانونی و کرک کردن ویندوز در5ثانیه

 

اگر شما هم از ویندوزxp استفاده می کنید و میخواهید انو بصورت کامل و از دید ماکروسافت قانونی کنید تا از تمام امکانات ان استفاده کنید ازRockXP 4.0 استفاده کنید.

 

در اصل شما توسط برنامه ازRockXP 4.0در عرض ۵ ثانیه ویندوز خود را کرک می کنید



:: موضوعات مرتبط: ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: قانونی و کرک کردن ویندوز در5ثانیه+ قانونی و کرک کردن ویندوز در5ثانیه,
XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل ظاهر xp به ویندوز 7+ XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 17:28

XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل ظاهر xp به ویندوز 7

 

XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل ظاهر xp به ویندوز 7

XPLife 7 Final اگر از ظاهر قدیمی ویندوز خود خسته شده اید، اگر می خواهید که ظاهر گرافیکی ویندوز ویستا و 7 یا ظاهری دیگر را در ویندوز xp خود تجربه کنید، نرم افزار XPLife بهترین گزینه برای این کار است. با کمک این برنامه می توانید ظاهر ویندوز خود را کاملا تغییر دهید( تغییر تمامی آیکون ها، صداها، تم ویندوز، صفحه ی آغازین و ... ).

XPLife 7 final تنها ابزاری برای تغییر شکل بصری ویندوز XP به ویندوز 7 نیست بلکه نرم افزاری کامل برای تغییر عملکردهای ویندوز می باشد. این نرم افزار بسیار قابل اطمینان بوده و روی چندین کامپیوتر تست شده است.
از مهم ترین مسائل امنیتی XPLife 7 final دارا بودن 2 نقطه Restore برای بازیابی خود می باشد تا در صورت وجود مشکلی بتوانید به راحتی به طرح ویندوز اریجینال خود برگردید.



:: موضوعات مرتبط: ویندوزxp، ،
:: برچسب‌ها: XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل ظاهر xp به ویندوز 7+ XPLife 7 Final + Extension Pack -تبدیل ,
TDM Win8 KMS Activator-کرک ویندوز8+ TDM Win8 KMS Activator-کرک ویندوز8
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:41

TDM Win8 KMS Activator-کرک ویندوز8

 

KMS فعال کننده دیگر برای ویندوز۸

 

با این برنامه فقط با یک کلیک ویندوز کپی شده و غیر اورجینال شما قانونی شده و به مدت ۱۸۰ روز با خیال راحت از ان استفاده کنید

فراموش نکنید که برنامه را بصورت run the file as Administrator اجرا کنید



:: موضوعات مرتبط: ویندوز8، ،
:: برچسب‌ها: TDM Win8 KMS Activator-کرک ویندوز8+ TDM Win8 KMS Activator-کرک ویندوز8,
دانلود اپدیتهای ویندوز- Windows Updates Downloader-دانلود اپدیتهای ویندوز
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:35

Windows Updates Downloader-دانلود اپدیتهای ویندوز

 

بعد از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید  و این معمولا" به دلیل حجم بالا ی اپدیتها و سرعت کم اینترنت در ایران برای همه ما مشکل اساسی و خیلی مهم است اما نگران نباشید.

Windows Updates Downloader 2.50 Build 1002 نرم افزاری مفید که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه در مسیری که در هارد خود مشخص میکنید ذخیره نمایید.

قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید



:: موضوعات مرتبط: ویندوز8، ،
:: برچسب‌ها: دانلود اپدیتهای ویندوز- Windows Updates Downloader-دانلود اپدیتهای ویندوز,
چگونه کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنیم؟+ چگونه کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنیم؟
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 10:30

چگونه کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنیم؟

 

نرم افزار های زیادی وجود دارند (مانند برنامه ی Team Viewer) که این امکان را فراهم می آورند تا بتوان یک رایانه را از راه دور کنترل کرد. منتها بحث امروز ما کمی متفاوت تر است نسبت به برنامه های متداول امروزی. اجازه بدهید تا با یک مثال قضیه را برایتان روشن کنم.

 

فرض کنید که خانه ی یکی از دوستان خود هستید، ناگهان متوجه می شوید که فراموش کرده اید تا فایل مهمی را از رایانه ی خود به همراه بیاورید، در عین حال شخصی نیز در خانه ی شما نیست در این زمان است که آرزو می کنید ای کاش می توانستید بدون دردسر، به رایانه خود متصل شده و فایل مذبور را بردارید. به کمک برنامه هایی مانند Team Viewer می توانید اینکار را انجام دهید. اما اینگونه برنامه ها دو مشکل اصلی دارند. اول اینکه برای کار کردن با نرم افزار نیازمند دو شخص می باشیم (نه یک نفر) و دوم اینکه برنامه مورد استفاده باید بروی هر دو سیستم نصب شده باشد (که این مسئله کار را کمی مشکل می کند) اما حال راه حل چیست؟



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور، ،
:: برچسب‌ها: چگونه کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنیم؟+ چگونه کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنیم؟,
دانلود نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3.8.5کنترل از دور
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:28

EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3.8.5کنترل از دور

 

EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3.8.5کنترل از دور

نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید

 

از این طریق، شما همیشه می توانید مشاهده نمایید که کاربر روی کامپیوتر راه دور چه کاری انجام می دهد. همچنین با امکاناتی که دارد مدیریت کلاس را به صورت کامل برای مدیران کلاس فراهم آورده و کار آموزش را برای دانش آموزان و دانشجویان آسان تر می نماید. مشاهده و ضبط تمامی فعالیت های تمامی کاربران، جلوگیری کردن از مشاهده وب سایت ها، اجرای نرم افزار های مختلف و یا قطع برنامه های در حال اجرا، مدیریت کردن تمامی کامپیوتر ها از یک محل، راه اندازی کامل، ذخیره فعالیت ها به صورت تصویری در فرمت AVI، جلوگیری از دسترسی به اینترنت، نمایش آنلاین تصاویر از کامپیوتر های تحت شبکه، قابلیت نمایش دسکتاپ ادمین به یوزرها، خاموش کردن کامپیوتر یوزرها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional Edition 3, 8, 5کنترل از دور,
دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله!- دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله!
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:25

دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله!

 
نرم‌افزار قدرتمند LiteManager_4.4.2 یکی از بهترین نرم‌افزارهای کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعت ارتباطی بسیار عالی و امنیت فوق‌العاده بالا به کنترل رایانه‌تان حتي از فاصله‌های طولانی بپردازید.

کنترل رایانه از راه دور، مشاهده زنده صفحه‌نمایش، مشاهده کل صفحه رایانه در اندازه‌های متفاوت قابل انتخاب توسط شما، قفل‌کردن صفحه‌نمایش، ماوس و صفحه‌کلید کاربر، استفاده بسیار کم از حافظه رم، صرفه‌جویی در منابع پردازشگر مرکزی و قابلیت اعمال تنظیمات برای عملکرد بهتر در ارتباطات دارای پهنای باند ضعیف همچون ارتباطات GPRS و EDGE برخی از امکانات این نرم‌افزار قدرتمند به‌شمار می‌رود.

نرم‌افزار LiteManager_4.4.2 همانند دیگر نرم‌افزارهای کنترل از راه دور امکان کنترل کامل یک رایانه توسط رایانه دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد و این کنترل مانند این است که شما از راه دور مقابل رایانه نشسته‌اید و مشغول استفاده از آن هستید. این نرم‌افزار برخلاف دیگر برنامه‌هايي از اين دست، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه‌نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه‌نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب شما را بدون وقفه روی رایانه مربوط ارسال کرده و برای شما به‌نمایش در می‌آورد.



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور، ،
:: برچسب‌ها: دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله!+دسترسي به رايانه از هزاران کيلومتر فاصله!,
دانلود نرم افزار ردیابی و اتصال آسان به شبکه های wifi
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:24

Easy WiFi Radar 1.0.2 ردیابی و اتصال آسان به شبکه های W

 

Easy WiFi Radar 1.0.2 ردیابی و اتصال آسان به شبکه های WiFi

Easy WiFi Radar 1.0.2 نرم افزاری کاربردی و کم حجم برای اتصال به شبکه های WiFi می باشد. این برنامه با ردیابی و تشخیص شبکه های فعال اطراف شما، امکان اتصال به آنها را به آسانی برای شما فراهم می کند.

 

هنگام اجرای برنامه، شبکه های در دسترس به صورت صفحه یک رادار برای شما نمایش داده می شوند و شما برای اتصال به آنها تنها نیاز دارید که بر روی شبکه های مشخص شده بر روی صفحه رادار خود کلیک کنید!



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ردیابی و اتصال آسان به شبکه های wifi,
دانلود نرم افزار ریموت7- کنترل سیستم از راه دور با TeamViewer 7.0.12541 Final
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:20

کنترل سیستم از راه دور با TeamViewer 7.0.12541 Final

 

 شما می توانید برای کمک ، آموزش ، یا رفع مشکل کامپیوتر دوست یا همکارتان خیلی راحت و از راه دور بصورت ریموت  توسط نرم افزار کنترل از راه دور به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید.

 

TeamViewerمتعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت.
دو کاربر با نصب و بکار گیری TeamViewer و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. 

 این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ریموت7- کنترل سیستم از راه دور با TeamViewer 7, 0, 12541 Final,
دانلود آموزش هک-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:16

دانلود آشیانه شماره 6 - مجله الکترونیکی هک  

 

عناوین مجله آشیانه شماره 6:
- رقابت هکرهای ایران در آ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پای دانشگاه شریف
- بررسی آسیب پذیری‌های امنیتی RFU
- آموزش نصب فایروال کاربردی
- ویژگی‌های امنیتی جدید در
ویندوز ۷
- نگاهی به وضعیت هرزنامه‌ها در جهان
- تولد یک ماهگی گوگل پلاس با بیش از ۲۰ میلیون کاربر
- ساخت هواپیمای جاسوسی با قابلیت هک
-  و ...



:: موضوعات مرتبط: ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش هک-فناوری اطلاعات- دانلود آشیانه شماره 6مجله الکترونیکی هک - دانلود آشیانه شماره 6 - دانلود مجله الکترونیکی هک ,
آموزش تصویری نصب ویندوز ۸+ آموزش تصویری نصب ویندوز ۸
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:10

آموزش تصویری نصب ویندوز ۸

 

مایکروسافت به عنوان آخرین نسخه پیش نمایشی ویندوز ۸ در سال جاری یک نسخه جدید از این سیستم عامل را برای دانلود عمومی انتشار داده است که در آن بسیاری از امکانات جدید و ویژگی ها وجود دارد که در این نوشته از سایت تورتک به آموزش چگونگی نصب ویندوز ۸ می پردازیم.

 

آشنایی با نسخه Consumer Preview از ویندوز ۸

این نسخه که در اختیار تمامی استفاده کنندگان سیستم عامل ویندوز قرار گرفته است آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز در سال جاری است و می توانیم در آن تقریباً همه اتفاقاتی که قرار است در نسخه نهایی این ویندوز رخ دهد را مشاهده کنیم که کمپانی مایکروسافت نیز این ویرایش را با نام Consumer Preview معرفی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری نصب ویندوز ۸+ آموزش تصویری نصب ویندوز ۸,
آموزش تصويري گوگل برای هکرها- آموزش گوگل برای هکرها
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 16:4

آموزش تصويري گوگل برای هکرها

 

امروزه هر کس با رایانه و اینترنت در ارتباط می باشد ، بعید است نام غول موتورهای جستجو یعنی گوگل (google) به گوشش نخورده باشد . موتور جستجوی به ظاهر ساده ای که دارای سیستم های کنترل پیچیده ای است .
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دنبال مطلبی در موتورهای جستجو پرسه بزنید و به مقصود خود نرسید . اشکال کار در الگوریتم جستجو است . در این کتاب آموزشی ابتدا روش های منطقی جستجو با گوگل به شما آموزش داده می شود و سپس یاد می گیرید که چگونه با این روش ها به منابع پنهان سایت ها دسترسی پیدا کنید .شما می توانید این کتاب الکترونیک سودمند را به صورت رایگان و مستقیم دانلود نمایید .
این کتاب شامل بخش های :
۱- شروع کار با گوگل
۲- تکنیک های پایه جستجو
۳- عملگرهای پیشرفته در گوگل
۴- site mapping
5- google URL
6- کار با cache گوگل
۷- لیست دایرکتوری ها
۸- استفاده از گوگل به عنوان پویشگر CGI
9- استفاده از گوگل برای پیدا کردن فایل ها و مسیرهای جالب
۱۰- یافتن نام کاربری ، رمز عبور و اطلاعات حساس دیگر
۱۱- نوع جستجوی امنیتی ساده
۱۲- یافتن محل اکسپولیت ها و پیدا کردن نقاط آسیب پذیری روی اهداف
۱۳- آشنایی با امکانات و سرویس های دیگر گوگل


:: موضوعات مرتبط: ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: آموزش تصويري گوگل برای هکرها- آموزش گوگل برای هکرها,
دانلود نرم افزاری برای حذف پسورد پی دی اف+ نرم افزار حذف پسورد پی دی اف
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:59

نرم افزار حذف پسورد پی دی اف

 

 امروز تولید كنندگان فایلهای PDF بر روی آنها رمزعبور قرار می دهند تا قابلیت ویرایش و كپی كردن متن  را غیرفعال كنند. اما گاهاً ممكن است كه شما نیاز ویژه ای به آن متن و یا تصویر موجود در این فایل ها داشته باشید و برای آن فایل نیز رمزعبور تعیین شده باشد

PDF Password Removerنرم افزاری قوی برای برداشتن رمزهای عبور فایل های PDF می باشد.با استفاده از آن به راحتی خواهید توانست رمز عبور موجود در این فایل ها را به راحتی و تنها با صرف وقت كمی از بین ببرید و به راحتی و بدون محدودیت از آنها استفاده كنید. این نرم افزار قادر است است تا انواع رمزعبور های تعیین شده را تا 128 بیتی از بین ببرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF Password Remover:
- راحتی استفاده، بدون نیاز به داشتن دانش هك
 پشتیبانی از فناوری Drag&Drop
- بدون نیاز به نصب نرم افزار Adobe Acrobat Reader
- حذف رمزعبور موجود بر روی فایلهای PDF
- پشتیبانی از انواع ورژن های فایلهای PDF
- بازگشایی رمزهای عبور تا سطح 128 بیتی
- ایجاد امكان ویرایش، كپی و برش در فایلها با حذف رمزعبور آنها
- و ...



:: موضوعات مرتبط: ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای حذف پسورد پی دی اف+ نرم افزار حذف پسورد پی دی اف,
کتاب راهنمای جامع گوگل پلاس (+ Google)+ کتاب راهنمای جامع گوگل پلاس
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 15:55

کتاب راهنمای جامع گوگل پلاس (+ Google)

 

شاید شما به تازگی وارد دنیای شبکه های اجتماعی شده باشید.و از خود سوال می کنید که “چرا باید در Google +  عضو بشوم؟”

 

پاسخ،ساده است.گوگل!حتی اگر از قبل عضو شبکه های اجتماعی دیگری هستید،باید هر چه زود تر به عضویت گوگل + در آیید چون این شبکه اجتماعی ،به سرعت در حال گسترش است و در مدتی کم به یکی از محبوب ترین این شبکه ها تبدیل خواهد شد.همچنین همه ما می دانیم که زندگی اینترنتی،بدون استفاده از گوگل تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

در دسامبر ۲۰۱۱،به طور متوسط  روزانه ۶۲۵ هزار نفر به عضویت گوگل + در می آمدند و گوگل پیش بینی می کند تا پایان سال ۲۰۱۲ ،۴۰۰ میلیون نفر عضو این شبکه اجتماعی باشند.گوگل سعی می کند تا خدمات خود را به صورت مفید و جذاب ارائه کند که پروژه گوگل + در راس این امور قرار دارد.



:: موضوعات مرتبط: ◊کتاب الکترونیک◊، ،
:: برچسب‌ها: کتاب راهنمای جامع گوگل پلاس (+ Google)+ کتاب راهنمای جامع گوگل پلاس ,